Sidor

tisdag 5 oktober 2010

Rödgråten

Idag fixade jag en riktig finmiddag åt mig och älskling, i receptet så stod det finhackad lök. Så där stod jag och hackade lök medan mina ögon tårades och sved, det var ett under att jag inte hackade av mig mina fingertoppar! :) Resultatet blev iaf bra så det var värt att få rödgråtna ögon!

Nu ska jag kolla på Matrix Reloaded, har blivit hooked på filmerna igen. Har sett Matrix innan idag så nu är jag sjukt sugen på tvåan, min baby tycker inte triologin är bra utan bara Matrix. Jag tycker tvåan är sjukt bra också - vad tycker ni? Gillar ni ens Sci-fi?

Men innan jag sätter (lägger) mig tillrätta i soffan så får ni en dagens!

Oktober 4 2010
 allt i klädväg - H&M, halsband -Gina T och glasögon -Prada.


På med brillorna också så att man ser något ute i stan!
Imorgon bär det iväg till läkaren, hoppas på bra besked!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!