Sidor

söndag 10 oktober 2010

Wishlist- Monki, Din sko, Mediamarkt, Stadium osv...

Well här kommer en wishlist: ( alltså det betyder inte att jag förväntar mig att man ska ha råd att köpa dessa saker till mig! Men kanske ett presentkort? ;) )

Jacka 
När man har hund behöver man en varm jacka som håller värmen mot regn, snö, vind och kyla!

EVEREST W DOWN PARKA F10

Jackan är från Stadiums hemsida. Min favorit hittills.
 Northbrook- BLIZZARD W PARKA & KIMBERLY W JKT - McKinley
Tycker om den högra då den har reglerbar midja, gillar färgen på den vänstra men ingen är i dun..
 Vilken tycker ni är bäst?


Skor
Mina stackars älskade kängor sjöng på sista versen i våras.
båda kommer från din sko
Kläder
Säger ju aldrig nej till kläder! Tycker Monki har mycket fint och jag som trodde att jag var trött på Monki men Icke, I was wrong.

Allt från Monki
Allt från Monki!
Kamera 
En liten kamera som jag kan ta med mig överallt, tror min blogg skulle få mycket mer färg om jag hade en. Jag behöver dock ingen Canon G11, utan en liten digitalkamera som tar bättre kort än min mobil :) Denna hittade jag på Mediamarkt för 999:-

Casio Ex- Z 350

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!