Sidor

söndag 24 oktober 2010

Dagens 24 okt!

Hallå!Nu är det bara två dagar tills jag fyller år, har i för sig inte några förhoppningar. Mina födelsedagar brukar sluta med kaos så jag förväntar mig inget annat :) Men imorgon ska jag luncha med min kusin och sen blir det jobb på eftermiddagen. På tisdag (min födelsedag) ska jag träffa Nasse med tvillingarna, det är ju perfekt! Hoppas dom känner igen Tia Pepita :) Har sagt att jag ska pussa på dom en massa, det är ju en suverän present från dom! <3 Sen blir det jobb, hoppas jag får trevliga kunder!

Idag jobbade jag i butiken och är helt slut nu, har fått värken från hell! Tur att det finns Alvedon och Ipren, hur klarade sig kvinnor innan??

Dagens!
Först tog jag en allvarlig bild men sen så fick jag fnatt...

 

Tights- Weekday, T-shirt- Monki, Halsband- H&M, Glasögon- Vasuma

Nu ska jag ut med min lurvboll innan jag somnar, imorgon blir det spännande... Ska prata med min chef om min roll i butiken, är egentligen extra där men på sistone hoppar jag in ganska mycket (numera som en deltidare). Så nu är det dags att förnya min roll lite, se om jag kan få en deltidstjänst istället. Har en egen liten konsultverksamhet så jag vill inte jobba mer än deltid men det vore skönt med en fast tjänst som säkerhet inför framtiden :) Vi får väl se vad han säger, annars kanske det är någon där ute som är intresserad av en grym Optikerassistent på deltid? ;)

Hörs snart igen!

1 kommentar:

  1. Älskar att bloggen uppdateras regelbundet numera. Keep up the good work hun :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!