Sidor

fredag 22 oktober 2010

frånvaro

Hej bloggen! Sorry att jag inte har skrivit på några dagar men vi har haft strul med vårat internet. Men nu är jag en liten tjuv och hittade ett olåst trådlöst så det får duga så att jag får skriva av mig lite :)


Chewie den lilla linslusen passade på att vara med :)

Min misse Hampus är hos veterinären just nu, oroa er inte! Han är där för det var dags för en lejonklippning, min stackars pöjk ska bli näck! Han är den ende av mina håriga bebisar som inte gillar att bli fotograferad, jag tror han vet att hans charm med stor C inte fastnar på bild. Han blir oftast rätt ful på bild men ibland så blir det fullträff! (vanligtvis när man fotar utan blixt hehe). Däremot har jag Chewie och Alfons som mer än gärna står fint för kameran (Alfons kråmar sig fint istället)

Pss, ni vet guldnagellacket jag satt på mig häromdagen? Den håller fortfarande! :)

Hörs lite senare igen!

1 kommentar:

  1. Chewie, din lilla attentionwhore. Fota Hampus i hans nya frisse sen. Älskart!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!