Sidor

fredag 15 oktober 2010

Nyinflyttad!

Idag kom min fina kusin över! Vi gick på en långpromenad i höstsolen, det var så vackert. Allt var i rött, gult och orange och jag kände hur min optimism fylldes upp och jag fylldes med mer hopp om framtiden. Jag behövde verkligen komma ut, få känna den kalla vinden mot mina kinder och den varma solen som värmde och fick mig att le under hela promenaden. Vi gick nog runt i 2 timmar minst, Chewie var helt död efter det :)

Tack kusin för att du tar dig ända hit och får mig att skratta :)

När vi gick för att köpa lite lunch passade vi på att kolla lite i butikerna, eftersom jag har shoppingförbud så fick jag bara kolla lite men jag tycker att jag förtjänar lite pepp (this time for real) så när jag hittade nagellack som var fina så köpte jag dom!

Nyinflyttade nagellack
 

H&M Nagellack- Gold & Envy Me
39,50 st
 Isadora- In The Army
39.50 :- Kampanjpris, annars kostar den 69:-
 Hoppas ni inte missar köpa Isadora nagellack nu när H&M har bra kampanjpris på sina :) Syns det att den är armegrön? Blev i alla fall helt kär i den här färgen..eller mja alla blev jag kär i :)

Naglarna 15 okt

 Jag gjorde som Ysl- naglarna, med guld och grönt. Vad tycks?


Nu ska jag ut med min älskade vovve innan jag ska fixa mig iordning, ska nämligen på en date. Med vem? Min älskling såklart!
Ehh, alltså...E! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!