Sidor

fredag 29 oktober 2010

Dagens utmaningar!

Idag var jag och lämnade blodprov, förhoppningsvis får jag ett bra resultat den här gången. Hatar verkligen att lämna blodprov, men vet att jag kommer få göra om det snart igen. Har nog dåliga järnvärden den här gången som måste kollas upp- trött hela tiden. Men det går att råda bot på det iaf, annars har jag haft en ganska bra dag. Träffade finaste V som gav mig en present, fick tryffel och vanilj thé (jo då, man är bortskämd!) som jag kommer njuta av snart ;) Sen gick det väldigt bra på jobbet också, det blir plus i kanten då!

Imorgon är jag ledig! Eller ledig och ledig, det blir iaf sovmorgon och sen ska jag jobba med vårat projekt innan jag måste handla lite mat och sånt inför kalaset. På söndag kommer min familj över för att fira mig, då får jag kramas med mina småsyskon och E får två fascinerade ungar som tycker allt han visar är intressant :D

Ni får en suddig dagens, blir så när man fotar med Photo Booth på kvällen :)

 Min favorittröja numera, varm och mysig!
Leggings- Lindex, Topp- H&M Divided, Halsband- H&M, Kofta- MQ (ny!)

Det blev över lite tårta från igår, min baby bjöd nämligen på god middag med efterätt igår också. Jag blev riktigt glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!