Sidor

fredag 22 oktober 2010

Elak


Oj vad dum jag känner mig nu men min lilla bebis ser ju för rolig ut, han ligger i sängen nu. Både Affe och Chewie nosade som bara den på honom, som om det var en helt ny katt. Hampus uppskattar verkligen inte det nu i hans pinsamma uppenbarelse, han må va katt men stolthet har han så att det räcker och blir över!
Lite snäll är jag ändå, vill inte skämma ut honom helt!

Bilderna på skrivbordet är på 1)Till vänster, min lilla syster Linda. Hon passar sitt namn, Linda betyder Vacker på spanska. 2) Min underbara Lillan, en mini-jag som jag älskar som om hon vore min egna bebis. På bilden är hon ca 2år  och jag är 13år (på den tiden brukade jag bli som en chokladkaka på sommaren)

 Post-It's is the Shit!

Så här har det sett ut hos mig ikväll, jobbat hela kvällen/dagen med vårat projekt och nu är äntligen vårat internet och server uppe igen! Tjoohoo, nu kan man komma åt våra mappar och bildmaterial!

Har använt mig av post-it lappar för att spara på mina idéer och klottrat ner skisser för designen på papprena, Sen har en kopp Chai latte med tillhörande halva av en kanelbulle muntrat upp mig under kvällen :)

Nu ska jag mysa med mina lurviga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!