Sidor

måndag 4 oktober 2010

Dagens

Idag hade jag på mig en kjol som min fina kusin gav mig, hon köpte den på en Whyred utförsäljning vi var på. Jag blev helt kär i kjolen men det fanns bara en i rätt storlek och min budget hade redan spruckit så inget köp för mig. Men då hon inte använde den mycket (om ens alls?) så då fick jag den!
Visst var det snällt?
Mitt favoritnagellack just nu, den heten Meet me in the dark H&M. (ignorera minen är du snäll hehe)


Dagens!
 och baksidan såklart :)

Whyred kjol, blus och strumpbyxor från H&M
 
Vi var ju på husvisning idag och jag trodde att jag hade hittat mitt drömhus när jag såg annonsen men tyvärr så sa hjärtat annat när vi gick in i huset :( Tråkigt, hade varit ganska skönt att känna samma sak, så letandet fortsätter med andra ord! Helt ärligt så är det lite tröttsamt, man vill inte ha ett för litet hus eller för stort hus, tomten ska vara lagom stor och priset får inte kännas som ett rån :) Fast å andra sidan är alla hus i Stockholm ett rån ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!