Sidor

tisdag 19 oktober 2010

Dagens 19 okt 2010

Min baby lagar mat för fullt, det luktar faktisk gott! :)
Har hållit i en genomgång utav ett system vi fixat i ordning och pratat lite om kommunikativ marknadsföring, tror alla blev sugna på att sätta igång och det glädjer mig :)

Är sjukt sugen på cola, mmm cola burk

Men jag tänkte att ni skulle få se hur jag såg ut idag :)

Dagens!
Leggings- Weekday, Topp & halsband- H&M, Kofta - Hope, Glasögon- Pepe Jeans

Imorgon ska vi hälsa på en kennel som har Chow- Chow valpar på gång, E är sugen på en sån medan jag inte är 100%. Dom har ju haft så mycket hälsofel att jag blir orolig över att det kan bli fel, men vi ska iaf träffa kenneln imorgon så får jag följa mitt hjärta :)

3 kommentarer:

  1. Hej! för ett år sedan köpte du en svart klänning med rosett på från H&M, vad kostade den? :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Hmm..jag tror den låg på 299:-, dumt att jag inte skrev upp det :)

    SvaraRadera
  3. Ah okej, den är grymt snygg, vill ha en sån :c

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!