Sidor

tisdag 26 oktober 2010

I am Inca!

Jag har suktat efter den här koftan ganska länge men dragit mig för att handla en tröja för 499:- (speciellt när den är liiiite stickig, petig med sånt). Men nu så gick jag förbi MQ och såg att dom har rea på massor av varor så då skynda jag mig igenom alla tröjor, hittade bara en för stor storlek men så ringde dom butiken i närheten av mitt hem och så hade dom den i min storlek! Jag skynda mig dit och pang, det var peeerfekt!


Sunshine Wrap Inka
 249:- (ord. 499:-), tror mamma kommer gilla den här :)

Dagens!
Med ytterkläderna, min vita fakepäls från förra året (i love it!), väska och mössa - H&M, Halsduk- Present.
 
Kofta- Hope (snott från baby), halsband- Weekday, Klänning Lindex, glasögon - Oscar Magnusson 
 
Jag måste verkligen justera mina bågar, både dom här och ett par till glider ner så förbaskat! Man ser halva mina ögon, jag justerar alla andras glasögon men inte mina :D 

Ni ska veta att jag haft en otroligt mysig dag, min finaste nasse med twins var med mig i förmiddags. Det vart mycket snack och en massa kel och pussar med tvillingarna. Sen grattades jag på jobbet och nu kurrar det i magen eftersom jag väntar på att min sambo ska komma hem med middagen! 

Hörrni, vad tycker ni? Ska jag köpa Lindex jackan eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!