Sidor

söndag 17 oktober 2010

Dagens 16 okt 2010

Hello! Varit lite frånvarande idag då min lillsyster är på besök, vi fixade en god brunch tillsammans och har sen segat på soffan och läst varsin bok. Snart är det dags för mat igen det blir fajitas! *dregel*

Jag hade riktigt kul igår! Jag skratta så mycket att jag fick kramp i magen, dansade så att jag faktisk har träningsvärk idag (någon mer som fick det?, jag måste vara sjukt otränad!) och avslutade natten med en halv grillkorv och så blev vi upphämtad av min baby! Jag vet att jag kanske tjatar ut det men jag är såååå tacksam för mina bästisar, ni är underbara!!

Nu ska ni få se hur jag såg ut igår innan jag ska äta igen, lugn jag ska träna imorgon :) SatsAfro, wish me luck jag kommer dö efter uppvärmningen :)

Dagens!
 Över detta hade jag min vita fakepäls jacka och mina svarta scorette skor.
 Stina Goya for Weekday- halsband, Blus/överdel- Monki, Lackleggings- MQ, Bustier & Väska- H&M
Läppstift från MUS!

Nä nu måste det tillagas lite mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!