Sidor

tisdag 19 oktober 2010

En guldkant på livet

Hej bloggen!
Idag har jag varit upptagen större delen av dagen så jag har inte hunnit skriva något, var på en undersökning som varade i ca 4h totalt och var helt slut när jag kom hem. Men nu är jag pigg! (typiskt)

Guld!
Jag målade på två lager så vi får se hur länge det håller :)



Imorgon ska jag hålla föredrag, vi har nämligen skapat en hemsidan med tillhörande cms-system som jag ska gå igenom. Förhoppningsvis kommer folk med frågor så att jag inte missar något! :)

Så nu ska jag gå igenom vad jag ska ha på mig så att det är färdigt tills imorgon, för jag tror jag har lite för mycket inplanerat imorgon för att jag ska hinna med :) Ska bl.a. lämna in min tidrapport för jobbet, jobba lite med ett nytt projekt vi satt igång och fika med kusinen och sen hålla föredraget i kungsholmen. Men det är no biggie, jag älskar att ha mycket att göra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!