Sidor

fredag 30 september 2011

Önskedrömmar

Sitter i köket och hör min älskling prata i telefon i hans rum- han pratar engelska. Varför? Jo för att han har en intervju med ett amerikanskt företag, den sista innan han ska över och hälsa på för att sen kanske flytta dit...jag ska med....men jag önskade att det var ett svenskt företag som ringde och att vi kunde stanna hemma där alla våra älskade vänner och familj är. Är så sjukt hemmakär numera, min familj, mina vänner, det gör ont i hjärtat när jag tänker på att jag en dag kommer få säga hejdå till alla. Jag önskar att SF låg en timme ifrån där vi bor nu....vilken fjolla man är!

min vackra lillasyster men den finaste rösten <3

mina underbara småttingar, så fina och älskade. Ska få dom att sova över hos mig snart!


Mina otroligt fina bästisar!
 I love you guys!!

Jaja nu släpper vi det ämnet! Imorgon jobbar jag sen blir det att ringa och gratta min lillasyster som fyller år (vi ska fira henne nästa helg), sen ska jag slappa! Titta på en mysig film (action alltså) och försöka somna tidigt (yeah right, imorgon ska E intervjuas av ett till företag) så att jag är utvilad till söndagens jobbdag.  Önskar att Lillan kunde komma över och hänga med mig på lördag men hon bör nog fira Mini än att komma över hit, på söndag ska jag på bio med mina finaste <3 Ska bli kul att få träffa dom, prata av mig och gå på bio- en lyx söndag med andra ord :)

Dagens!
kjol- veromoda/ t-shirt- Monki (oldie)/ jacka- H&M (oldie)/ väska- Lindex/ skor- H&M
Idag har jag tränat med pt-gruppen, sen somnade jag i sängen :) Åkte in till stan med E's syster som också skulle shoppa lite ,där vi mötte upp Lillan som behövde nya jeans. Jag hittade inget men båda hittade grymt fina grejer! Sen bar det iväg på kalas för att fira E's pappas födelsedag, nu är jag dödstrött och ska lägga mig i soffan och...vänta ut min baby tills han är klar med intervjun. Sen ska jag sova!

Hoppas ni sover gott så hörs vi imorgon igen!

1 kommentar:

  1. Men åeeeh, livet kommer ju inte vara densamma utan dig! Hoppas, hoppas, hoppas att Erik kommer på bättre tankar ;)
    Annars bör jag förbereda mig för livet som americana, haha.

    Förresten, fick du min spotiylänk till den där zumbalåten? Här är den igen annars:

    http://open.spotify.com/track/1kpCeXURPKW6oN2Y8DleQU

    Enjoy!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!