Sidor

måndag 12 september 2011

12 September

Finns inte så mycket att göra förutom att snyta sig och tycka synd om sig själv- och blogga! Mellan varven tittar jag på SATC, kollar bloggar och drömmer mig bort till ett varmt land. Har en skev förhoppning om att jag är frisk och pigg på onsdagsmorgon så att jag kan träna med PT:n :)

12 September

poncho/kofta- MQ, shorts- Vero Moda, Linne- H&M Divided, Ansikte- förkyld :)



Kan inte jag bara bli frisk nu?! E är frisk som en nötkärna (säger man så?? och isåntfall varför??) och det känns orättvist! Jag äter rätt och jag tränar. Vad gör jag för fel? Nu när man är sjuk så vill man bara äta massa skräp (tycker synd om mig mat) och dricka en massa kall cola (mmm..cola burk) men icke. Pallar inte handla, är för matt (men hjälp vilken negativ tjej jag är just nu!!!). Fast! E ska fixa mat, för innan han drog till träningen (en sting av avundsjuka drabbade mig nu) så sa han att han ska fixa Mcdonaldsmat. Jag är inte så mycket för donken men när jag är sjuk- då är det superb!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!