Sidor

onsdag 14 september 2011

Snook!

vilken stor näsa man har!  heheh miss snook :)

Hello, är vid vad man skulle kalla liv. Börjar äntligen se ljuset och tror att om det fortsätter så här så kommer jag kunna träna i helgen!! (Jag hoppas på fredag) Min baby åkte aldrig till Åre, fast med honom vet man aldrig. Han kan ta tåget imorgon så jag tar inte ut vinsten i förskott :D Imorgon jobbar jag bara några timmar så det bör jag klara av, men det är typ en mini kick-off inplanerad hos min BC. Det ska badas pool (inte jag) och äta gott- sen ska vi prata om nya rutiner och nya schemat. Jag skulle verkligen vilja gå på det men vi får se om jag har orken och om E fortfarande är kvar hemma.

Dagens tips!
Fjäderörhängen/ Lindex- 49,50:- 
bild- Lindex

Tänk att ni får bära dessa snyggingar. för under 50lappen! Om jag hade råd (luspank) så hade jag burit dom idag :)

Nu ska jag gå min runda och leta efter burkar att panta....haha skoja ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!