Sidor

fredag 9 september 2011

Vilken morgon!

Jag hade världens otursmorgon! Fick kanske 4h sömn inatt, efter att jag ätit min skål med yoghurt (mår illa om jag äter för mkt på morgonen) så skulle jag ta ut Tatooine (hon brukar vanligtvis ligga och snarka tills jag tjatar upp henne så att hon går ner och kissar innan jag drar till träningen) då ser jag att hon har inte bara kissat på badrumsgolvet hon har dessutom gjort numer 2!!( wtf!! Hon brukar inte göra så här) så det var bara att sätta igång och göra rent badrummet, slänga in badrumsmatta i tvättmaskinen (tack o lov för tvättmaskinen!) och gör mig i ordning. När jag kommer ut så inser jag att jag har missat bussen så det var bara att jogga till träningen (okey, jag gick väldigt fort också...palla att springa hela vägen!) Medan jag spring-går så sms:ar jag PT:n och då springer jag i en pöl som stänkte in i skon (wtf!) och sen rakt in i en buske som gav mig morgonens käftsmäll. Hade jag inte varit så arg så hade jag säkert garvat åt det hela men stressen och skitmorgonen gjorde sitt.

Träningen var jättekul men jag kände hur matt jag blev efter halva passet, jag var helt slut! Så efter mardrömspasset så klarade jag inte det mer och sa hej till toaletten och kräktes upp all vatten jag druckit. Förstår ni då hur hårt vi kör? Dessutom insåg jag att jag Måste äta mer innan träningen - för fan vad pinsamt det var där det var knäpptyst i omklädningsrummet och så kräktes man. Jag hade förstås kranen på så det lät inte så mycket men man skämdes ju när man kom ut :S

Nu är jag svintrött, nyduschad och vill bara ssssooooova. Idag är jag ju ledig! Har lite saker att göra men inget som gör att jag kan drömma lite till....bara 1h eller så...ååååhh så tröööött!!

PS! Ser inte fram emot träningsvärken, det gör redan ont i magmuskler och bröstmuskler....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!