Sidor

tisdag 20 september 2011

Vila- Top 5

Den här gången var det riktigt svårt att välja bara 5 stycken plagg till listan men jag är nog rätt nöjd nu. Jag minns att jag aldrig gillade Vila innan, tyckte bara att dom hade "tant" kläder men nu kanske jag är tant och därför gillar deras kläder? Alternativt att dom faktisk moderniserat sig och vågat ta ut svängarna lite mer än puderrosa och schiffong :)

1) Japp, färg ska det vara! Blev överförtjust i den här klänningen, passar bra till jobbet och så kan man faktisk festa i den med tunna strumpbyxor och coola accessoarer. Jag ser mig i den med gråa strumpbyxor och mina bruna brogues. Åh kom på att Nasse har kvar scarfen jag fått av henne, det skulle verkligen vara fint till! 299,95:-

Stanni Dress
bild Vila


2) Har alltid gillat sådana här mönster, kanske för att det tar mig till mina rötter? ;) Den finns i grått med turkost också, klicka på bildtexten så kommer ni till produkten :) Hoppas den inte är stickig bara för jag är kär! 449,95:-

Triangle Knit Cardigan
bild Vila



3) Den här gröna färgen är så himla snygg! (Har en klänning som liknar den lite faktisk men den är tightare vid bysten, ska ha på mig den på fredag hade jag tänkt) Faller så där snyggt på och sitter inte för löst och inte för tight utan visar upp ens kurvor på bra sätt. Ni kan hitta den på Nelly också, skulle matcha den med mina ankelboots från Scorett, svarta strumpbyxor, massor med tunna ringar och ett stelt halsband. 299,95:-

Moani Dress

bild Vila

4) Åh vad jag blev förtjust i den här, trots sin enkelhet så tycker jag den är all that :) Visar tillräckligt mycket hud på en utan att vara vulgo och vill man visa lite mer kurvor så kan man ha ett bälte till men jag tycker den var så snygg i sin enkelhet! Jag hade nog matchat den med stela breda armband och stora fjäderörhängen. Burgundy färgade naglar och röda läppar. Kanske ha färgglada skor till istället? 399,95:-

Exposure Dress
bild Vila

5) Dessa måste jag bara ha, vill klicka hem dom nu! Kan ni tänka er dom med ribbade svarta strumpbyxor, oversize kabelstickad tröja och kängor till? Lackkängor....okey nu säger jag det... CRAVINGS! hahaha!  249,95:-

Silver Shorts
bild Vila

Så nu är jag sjukt sugen på att shoppa en massa! ;) Var det något som föll er i smaken? Apropå Vila så känner ni samma sak som mig eller är det jag som har blivit kärring? hehehe :) <3

3 kommentarer:

  1. Isåfall är jag också kärring! Men det här är övergången innan man blir en fullblodstant som shoppar på MQ. *rys*
    jag gillade verkligen den svarta och gröna klänningen. Ska vi ses på lördag och fönstershoppa och äta gott sen? ;)

    SvaraRadera
  2. Leslie: Jag tror faktisk att dom har börjat våga mer! Så vi är inte där ännu ;)

    Emma: Ja visst har dom? Tyvärr är det ännu en till butik som gör det svårt för en att hålla kvar pengarna i plånkan :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!