Sidor

fredag 23 september 2011

22 september 2011

Sorry för en mycket seg uppdatering, men jag har haft mycket att tänka på. Idag pratade E med " T"  igen och det kommer bli ett sista prov via telefon, samma sak gäller "GC". Nästa vecka vet vi mer, det känns bara som att man har väntat på "nästa vecka" i flera år. Inte för att jag håller tummarna om att vi ska flytta (är för hemmakär) men mer för att få avslut och blicka framåt. Aja nog om detta :)

Visste ni att Monki numera finns online? :) Jippie för alla som inte har Monki hos sig!!


klänning- Vila/ jacka- H&M (oldie)/ väska- H&M, halsband- Gina T, Glasögon- Oscar Magnuson
Dagens!

Åh jag längtar tills frisören klipper min lugg, alldeles för lång lugg nu! Imorgon bär det iväg till träningen igen (wei!) så jag måste sussa nu...tror inte jag kommer kunna somna är så himla stressad över alla nyheter men jag måste! Kan inte vara lika trött imorgon som jag var i onsdag, så då gäller det att skärpa sig!

Har ni några planer för helgen?

För mig blir det att fira min fina Nasse på fredag, på lördag ska vi nog åka till landet och plocka svamp (alt. träffa vänner för brunch) och fira Tatooine på kvällen och på söndag blir det jobb på dagen och fira E's lillasyster på kvällen. Phu, ingen vila ingen ro ;) Jag trivs att ha mycket inplanerat, har halva veckan att slappa sen - då tar jag igen mig :)

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!