Sidor

fredag 16 september 2011

15 september 2011

Hör och häpna men jag var på jobbet igår! Kände mig lite febrig under kvällen men det var inte så farligt. Värre är det idag, hostat hela natten och har en mycket öm hals nu. Jag försöker låta bli att hosta men det kliar något fruktansvärt- det är som att säga till sig själv att sluta blinka :) Efter jobbet drog hela gänget till BC:n och hade möte/ kick off, det var riktigt mysigt och maten smakade otroligt gott! Dom hade utomhus jacuzzi och pool, jacuzzin låg på 39,5 grader och poolen på 29 grader. Jag kunde inte låta bli ( därför lider jag nog av hostan idag...eller? nää....), det blev jacuzzi och några simtag i poolen.

Poolen, som kändes lite kall med "bara" 29 gradigt vatten...
Vi satt ganska länge i poolhuset och hade möte innan vi gick in och åt middag, där satt vi och pratade om olika punkter vi behövde få fram med ett glas bubbel i handen. Dom har nämligen ett poolhus som är en bar. Man kunde blanda drinkar, dricka vin, öl, cider eller om man ville ta en burk cola. Det var så lyxigt! Jag drack lite bubbel och delade på en mojjito-flaska med en kollega - efter middagen var jag mätt och helt täppt. Men jacuzzin gjorde så att jag kunde andas igen- kort därefter (efterätten först...supergod päronpaj!) åkte vi hem. Mätta, trötta och belåtna :)

Dagens 15 September
klänning (ny!)- h&m, leggings- ?, skor - scorette, ring- H&M

ps, jag har äntligen fått hem mina fina gubbskor...ska ta kort nu så att ni får se dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!