Sidor

onsdag 28 september 2011

28 September 2011

Idag var jag förbi frissan och klippte till luggen, den var ju alldeles för lång! Det blev lite kortare än vad jag haft innan, ville ha en rakare kortare lugg ("New Girl" inspirerad) men även så att jag kan ha glasögon utan att luggen hamnar mellan bågen och ansiktet :) Bilderna nedan så ser luggen lite längre ut eftersom en hatt trycker ner den (då är den lagom lång med hatt också), apropå hatt..vad tycker ni? Passar jag i hatten eller är det kanske inte min grej?

 Nyfriserad lugg som jag haft på snedden innan så den är lite bångstyrig just nu...

Dagens!

leggings- Lindex/ skjorta- divided/ kängor- din sko/ halsband- present från barcelona/kofta- monki (oldie), hatt- H&M

Nå? Kan jag sporta en hatt? Är jag ett katt för min hatt? (eller vad dom nu sjunger på Aristocats)

Luggen...

Tänk bara på luggen, inte på resten av häxhåret! :)

1 kommentar:

  1. Hej, köpte tyvätt klänningen från weekday förra året.

    www.alexandrastyle.se

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!