Sidor

onsdag 21 september 2011

Pepp!

Nöjd över att jag satt igång träningen igen!
Alltså att vara med på Small Group training är typ den bästa investeringen jag gjort för mig själv! Min PT är grymt peppande och att man har träningspartners gör bara det hela mer motiverande, förr i tiden skulle min förkylning ha stoppat mig från att fortsätta träna men nu kan man inte stoppa mig (även om det tog emot att ta sig till träningen...sen var jag lika snabb som en sköldpadda på väg hem- var helt slut!) och jag ser fram emot fredag då jag får träna igen! Har bestämt mig för att sätta igång med GI-mat i 2 veckor för att få en bra avslut på PT perioden, funkar det bra så fortsätter jag bara men jag satsar på 2 veckor så får vi se vad det ger för resultat. Jag har iaf blivit beroende av träningen och mår så himla bra när jag fått min kick av träningsendorfiner :)

Dagens dilemma:
Idag ska min baby prata med VD för ett amerikansk företag- vi får se vad dom har att säga. Allt känns bara så konstigt, så orealistiskt. Vad skulle ni göra? Skulle ni kunna tänka er flytta till USA/ San Francisco för att er sambo fått jobb där?

2 kommentarer:

  1. Ååååååååååååååååååk Gabsi, du kommer INTE att ångra dig. Blir det fel är det bara att åka tillbaka till Sverige. Värre än så blir det inte. Däremot kommer du garanterat att ångra dig när du blir äldre OM du inte åker. This is once in a life time, love!

    Kram

    Ps. Kommer du inte ihåg hur du drömde om att få åka till USA när vi gick i högstadiet? Nu har du chansen! :)

    SvaraRadera
  2. Jo du har rätt Sara :) , det är bara så läskigt. Jag är inte lika modig som du! Det blir så omständligt med vovvarna (dom följer givetvis med), sen så kommer ju alla negativa tankar upp: jordbävning? familjen? vänner? Det är en sån stor sak och jag kommer inte ens få jobba i USA (om inte något företag ansöker om arbetsvisum och kan ge mig en lön på 82.000 dollar/året) då blir det att laga mat, städa och gå ut med hundarna. Men jag tror nog att jag kan fixa det, vi ska ju hem igen inom 2år så det borde jag klara av! Kram!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!