Sidor

torsdag 1 september 2011

Nytt- Halsband

Nytt halsband från H&M för 79,50:-

Jag köpte den ett tag sen i samband med min nya poncho men inte visat den ordentligt så nu har ni fått se ett av mina favorithalsband just nu :) Nu ska jag fixa i ordning mig för vi ska äta lunch i centrum och se om H&M i centrum har en bättre storlek på jackan än det jag köpte till E :) (innan det ska jag lämna in blodprov....buhu)

Idag är det torsdag! Imorgon är jag ledig sen jobbar jag hela helgen men det har varit en väldigt soft vecka så jag klagar inte, har en magkänsla som säger att det kommer bli mycket förändringar detta år. Jag hoppas bara att det bara blir bra förändringar och att jag kan vänja mig vid det...

Annars då? Jag DÖR, har sjukt ont i min kropp. Har nog haft en sån här träningsvärk en gång i mitt liv och då grät jag men nu är det som tur var mest på benen så då står jag ut precis. Det känns som om jag har stockar till ben, helt sjukt!

Nä nu måste jag vidare, hörs sen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!