Sidor

måndag 22 augusti 2011

Ehm...bara lite?


Shoppat från H&M Online
Har handlat nödvändigheter (och lite onödigheter) från h&m's online shop, så praktiskt ;) Det blev två pack trosor, mascara (borde egentligen köpa en oftare...dumsnål!...och där var det slut på nödvändigheter hehehe. Köpte en sjal -för jag trodde inte att min snälla vän skulle hitta en och vara så snäll och köpa den till mig! Men nu har jag två fina, bra variation. Den här är stor och fin som min förra var så det är en keeper! Sen blev det en poncho (jo jag vet, indian Pepita kommer gåendes men!) , ett höstnagellack (ett nagellack till!? (mitt samvete) ) och ett fint halsband. Ni får snart se sakerna på, för nu ska det duschas! (blö för Pepita)

Alltså jag har storstädat och svettats, är äcklig så därför måste jag duscha igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!