Sidor

måndag 22 augusti 2011

Ytligheter

Jag vet att jag är rätt hm "ytlig" här på bloggen och att mitt riktiga "jag" inte riktigt kommer fram. Alla mina tankar och rädslor kommer liksom inte fram här, men jag har dom. Man vill ju gärna vara lite lättsam för att man helst vill slippa tänka 24/7 på alla ens små/stora problem i vardagen. Som t.ex. att vår soffa och bäddmadrass är förstörda pga en unghund och en kisse har en fejd som resulterar i kiss på bäddmadrass och soffa. Det i sin tur skapar slitningar i vår vardag och man kan faktisk inte tala ut eller medla mellan katt och hund ;D Men jag har bestämt mig för att vara lite mer öppen, man kan faktisk vara arg på hund/katt/sambo. Men det går över helt enkelt (som det gjort hittills iaf) och man löser ens problem men det vore kul att få lite mer jag i den här bloggen förutom kläder och shopping :)

Den osminkade sanningen!


Så lite snabbfakta.

1) Jag har hetsigt temperament ( E skyller på latinablodet..jag håller med :D)
2) jag är en fantasy/action/sci-fi nörd filmnörd :)
3) särskrivarens okrönkta drottning
4) är allergisk mot kiwi
5) är 83:a och skorpion ;)

Jo det hela USA flytten, fortfarande ett stor frågetecken om det hela...jag tycker det är svinjobbigt!! Nu har ju ytterligare ett företag hört av sig till E och frågat om han kan tänka sig jobba för dom, kan Amerikat lägga ner nu?!!!!

Nu måste jag äta :)

1 kommentar:

Tack för kommentaren!