Sidor

onsdag 31 augusti 2011

VIP & Frida Fahrman

bilder lånade av Frida Fahrman/ Foto: Fotograf Will Leach    
Jag var på Vip shopping kväll på H&M på drottninggatan igår med fina Nasse och M, vi gick runt från insläpp till stängning och man kände ändå att man inte riktigt hann med :D Nasse köpte En tröja till sig, M en jacka, scarf, strumpbyxor och mja, det var det tror jag? Jag köpte; jacka till E, strumpbyxor, klänning (trend), vit divided skjorta, topp och tunika. Glömde såklart att ta med mig guldbonuschecken hemifrån, hade nämligen helt missat datumet och trodde det var den sista Augusti det skulle vara men icke sa nicke och guldbonuschecken låg kvar hemma i en annan väska...typiskt! Vad jag köpte? Det får ni se snart! ;)

Nu mat!

1 kommentar:

  1. Blev även en skjorta till Nicklas och kläder till twinsen ju ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!