Sidor

torsdag 4 augusti 2011

Vad är det här för vecka?!



Jag hade tänkt att gå och lägga mig tidigt, trött som jag var så borstade jag tänderna och bädda ner mig. Då ringer E's telefon, dags för intervju igen....dom ringde för att kolla om det var okey. Så vi fick 15min på oss att lugna ner oss, jag kliade honom på ryggen och vi pratade fram och tillbaka om dom olika scenarion. Nu ligger jag fortfarande och väntar på att min baby ska bli klar med intervjun så att jag kan få veta hur saker och ting ligger till. Är det ytterligare intervju att väntas eller kan vi börja planera våra liv här i kära trygga Sverige? jag vill t.ex. bo i villa, skaffa körkort, bli med barn, ha en karriär - går det att tänka på det nu eller ska man vänta på ytterligare intervjuer?

Suck, stressmage....stress stress stress = inge sömn

Update: Han klarade den.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!