Sidor

fredag 5 augusti 2011

Jag blev inspirerad ;)

Idag hade jag seriöst en scarf på huvudet, kanske var all hiphop som inspirerade mig? Men jag hade inte den på gangsta' sättet utan ytterst feminint :D (allt för att man inte orkade tvätta håret i morse, det var ett under att jag orkade duscha över huvudtaget imorse...)

Dagens 5 Augusti
byxor- H&M, topp (oldie)- Gina T, halsband, bolero, väska- H&M, scarf- ?

japp, jag har linser på mig! Love my 1-dags färglinser!

Nu ska jag ta mig till affären för att handla vitlöksbröd (mums!) och något gott till fredagsmyset (hoppas jag håller mig vaken tills dess). 

Imorgon kommer lillan hit, hurra! Vi ska på bio imorgon, ska gå och se The Green Lantern (jo jag VET, den kommer antagligen vara dålig men jag kan inte hjälpa det. Jag Måste se den på bio i 3D). På söndag kommer jag gå och se Bridesmaids med tjejerna och på måndag är jag ledig! Jobbar nämligen hela helgen, kuuuuuuul! *en hint ironi*

Om det blir någon intervju ikväll för min baby? I dunno, han har inte kommit hem ännu och har som vanligt lämnat mobilen hemma.......*morr*
Vi hörs imorrn igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!