Sidor

onsdag 24 augusti 2011

En dålig dagens

 
klänning- H&M trend (oldie), skärp -h&m shop online, Cardigan- Oldie, ring- Divided
 
Fick ingen bättre bild på dagens, till detta hade jag converse...
 
 
Ingångna! ;) 
 
Idag gick jag upp kvart i 6 på morron, gick hemifrån vid kvar över 6 och det var kallt och jobbigt att ta sig till träningen. Kanske för att det var lite spookey ute...

 
Anledningen? Jo träning jue! Efter träning (och efter dusch) så kröp jag ner i sängen bredvid min baby men inte somnade jag. Jag kanske dåsa till lite men fick ingen sömn, så jag är verkligen dödstrött nu! Efter att jag gått ut med hundar, ätit lunch (typ brunch), betalat räkningar, fyllt i anmälan till utställning för våra hårbollar så var det dags att göra sig iordning för en date med bästaste Nasse <3 Vi träffades vid halv fem och umgicks till 20 och det var så härligt! Måste göras om snart igen!

Nu ska jag sussa och försöka få igen lite av sömnen jag missade idag!  

2 kommentarer:

  1. Pigg på att sälja dina converse och få pengar till din scarf?

    SvaraRadera
  2. hehe, dom är rätt slitna så det är nog ingen som vill köpa dom :) dessutom har jag fått en ny scarf av min vän som liknar den jag blev av med. Ska visa upp den snart tänkte jag. Men om vi flyttar till Usa då kommer jag nog vara tvungen att sälja lite kläder & skor (fast jag vill ha med mig allt) så då kanske lite converse säljs.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!