Sidor

onsdag 17 augusti 2011

Captain America just stole my heart

Var på bio idag med kusinen, som en slags belöning för att jag masa mig till träningen idag och körde järnet :) Hur det gick på träningen? Jag hade en mantra som jag repeterade tyst för mig själv under passet: Spy inte, spy inte, spy inte. Då min käre E lagt undan min korthållare (med sats kortet, id-kortet, busskortet, id kortet osv) så kunde jag inte handla en banan efter träningen och fick gå med skakiga ben hem. Väl hemma så duschade jag och sen kröp jag ner i sängen för att somna om- jag somnade inte om men det var skönt att ta igen sig lite. Frågan är nu: Hur ska jag palla gå på jobbet på fredag efter ett sånt monsterpass?? Och hur kommer jag må imorgon? Haft rejäla träningsvärks känningar, typ när jag skrattar gör det ont (skönt att veta att det tog men ändå!). Ni får väl veta imorgon helt enkelt. Över till filmen:



Captain America
Vad jag tyckte om filmen? Jag gillade den skarpt, den hade ganska mycket humor och så var den spännande. Sen så var det plus i kanten att huvudrollsinnehavaren var grymt snygg!! Jag fattar inte varför fler tjejer inte går och ser dessa filmer? Man får ju en massa ögongodis (ja killar får det också i form av hjältinnan), tyckte den var så bra att jag LÄTT ser den igen....och det snart...mycket snart! Betyg: 3/5 (stark 3:a, nästan en 4:a faktisk...kanske ändrar när jag ser den igen)

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!