Sidor

tisdag 23 augusti 2011

O learys

poncho (ny!)- Divided, halsband (ny!)- H&M, topp (oldie)-H&M 
När min baby sa att vi skulle ut och äta så sprang jag till garderoben och plockade fram nåt vardagsligt men lite festligt. Sen passade jag på att inviga min nya poncho! Den är så varm och mysig utan att vara stickig, ett riktigt kap med andra ord!

   
Sen satt jag på mig mitt nya halsband och ett par färglinser (endags), när vi var ute med promenaden (E följde med på den också eftersom Chewie ville gå på familjepromenad...hur han visade det? Jo han flängde med huvudet mot E och sen så sprang han efter E för trappan och tryckte sig mot honom- det i samband med mina hundögon så följde han med oss. Victory!) så gjorde jag en indiandans för E blev nämligen inspirerad av ponchon heheheh (hoppas det inte var regndansen bara!)
 
 
Min baby och jag åt: Entrecôte med french fries, jag tog det easy med stripsen (ska ju träna imorrn!) men gick hårdare åt deras hot & smokey sås- mums! Sen delade vi på en pecanpie (alltså man KAN INTE låta bli den goda pajen!) Nu är jag proppmätt och ska sussa, jag ska vara hos tränaren klockan 06.30 ombytt och klar! 
Varför gör jag så här mot mig själv? (träning klockan sex på morron alltså)  Vilken ångest jag kommer ha när jag går upp imorgon!!!!
Nu ska det sussas!

ps! Grymt god mat! Jag rekommenderar maten starkt på O'learys! 

ps 2! har ni märkt att mina bryn är ljusare? ;) Grymt nöjd är jag iaf....

1 kommentar:

  1. vad fint det verkar som om du hade en skön kväll, super fint men ögonbrynen hehe märkte att det var något men kunde inte sätta fingret på det :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!