Sidor

söndag 28 augusti 2011

Helgen

Jag har verkligen haft en hektisk helg men samtidigt rätt underbar :) Man är tacksam över vilka fina vänner man har runtomkring sig och alla tillfällen till skratt man har! I lördags vaknade jag tidigt och var ute med mina håriga bebisar sen bar det iväg till jobbet...på den "sista sommardagen i Sverige " så fick jag sitta inomhus och avnjuta den från fönstret istället :( Då är man glad över sina fina kolleger, att man kan ha kul på jobbet trots att man kanske vill vara ute i solen :)

Kräftskiva 27 Augusti
 Den här fina tösen är min kusin, på hennes första kräftskiva! :)


 ....och jag ser bara trött ut, fast det är bättre än att se grön ut...jag mådde ganska illa den kvällen. Är inte så värst förtjust i kräftor, tycker dom ser ut som stora insekter och...mja ljudet som min älskling gör när har suger på dom är inte mitt favoritljud direkt ;) (Kräftskiva är inget som är tradition i min familj, har gått på det nu när jag är ihop med E men innan så har jag bara gått på det En gång)

 Jag och min baby <3


medan alla åt så spexade jag, hatten hamnade på sniskan hela kvällen. Innan ni tänker tanken på att jag skulle vara berusad så kan jag meddela att jag drack cola hela kvällen förutom en hel snaps. Var så himla trött och illamående så det gick liksom inte att dricka annat. Men när alla slutade äta då fick jag i mig lite paj och dockans otroligt goda chilli & vitlöks majonäs, sen så fick jag två skalade kräftstjärtar och det gick hem :D

När jag vakna nästa dag (tidigt som fan för jag somnade vid halv ett) så kurrade magen högljut så då var det dags att ta sig till närmsta brunch och äta sig mätt! Vi drog till Café Sirap och åt numer 5, oj vad det var gott! Tur att vi gick runt stan lite innan vi åt för efter brunchen så drabbades både jag och min fina kusin av matkoma. Då sa vi hejdå för att få somna på vägen hem :)

28 Augusti - Brunch /slappar outfit
I Söndags- Leggings -Lindex, skor- Nelly, linne- H&M, Blus- Gina T, glasögon -Oscar Magnuson




Hittade såklart världens finaste stickade tröja på H&M trend, men 399:- när jag ska på clubkväll känns onödigt mycket. Hoppas den finns på onsdag!

USA Update: Han har fått svar från båda, en intervju idag på "GC" och en till senare i veckan för "T". Ska nog ta vovvarna till veterinären för vaccinationer nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!