Sidor

söndag 21 augusti 2011

Bildfest

 
Idag när jag skulle köpa frulle så gick jag förbi nybakad wienerbröd, det vattnades i munnen på mig. Men jag stod emot såklart ;)

 
 
Invigde mina nya leggings från Lindex, 149 spänn. Bekväma var dom också ;)
 
 
 
En Hampus som skulle titta på medan jag tog bort nagellack :)

Glömde nämna att jag i fredags bokade in mig för färgning utav utväxt med det sker inte förrän efter löning, men vad jag längtar! Ska klippa lugg igen och fylla på schampo stashen....ska kolla på lookfantastic om dom har några bra produkter att ta hem. Blev ju rekommenderad att testa Morrocanoil av den här tösen, mitt hår behöver något eftersom jag dagligen ser ut att ha genomlidit tusen watt genom kroppen (seriöst det enda som fattas från mitt frissiga hår är röken!) så det kan vara värt att testa :)

Min lördag spenderades ensamen i vardagsrummet med ögongodis på teven, E har en massa jobb han måste slutföra nämligen. Men han sa faktisk idag att han vill ta ut mig på middag på onsdag för att kompensera för hans distraktioner- utan att jag på något sätt framtvingat det! :D

Nu ska det sovas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!