Sidor

tisdag 2 augusti 2011

Hemmastadgad?

Alltså vilka jobbiga dagar jag haft, mina tider har varit helt skeva och det är riktigt svårt att fixa dom! Jag hoppas jag somna någorlunda tidigt idag så att jag slipper mardrömsmorgnar :) (dvs. sovit i 3h och ser ut som en zombie resten av dagen).
Imorgon har jag lite att fixa:
a) Boka tid hos min nya frisör :D Min utväxt är inte nådig!
b) Tvätta klädeer
c) Ringa Tvättfirma och se om dom kan rädda min babys soffa. Det var ehm, en stor olycka som hund och katt medverkade i den soffan....fast det låter värre nu. Dom kissade på soffan, så punkt.

Jag och kusinen skulle ha tränat idag men med mina skeva tider (somnade 22, vaknade 00.30 somnade om vid 04.30 så var det omöjligt att komma upp till lunchträningen) så vi gjorde det motsatta :D

Café Saturnus

 Vi delade på detta, det blev över till mina småsystrar också det var tur att dom kom och hjälpte till med godsakerna :) Vi är alltid överoptimistiska med hur mycket våra bakelsemagar får plats med :)
psst! Det var lika gott som det ser ut, mumma!

 efter att ha suttit där i ca 1h så blev det lite kyligt, då gick jag in och beställde en av dom godaste kaffe latten jag smakat. Jag bad om en stor, jag fick en soppskål med kaffe :D *nöjd kund*


Det var mysigt att få träffa mina släktingar, saknat min bästaste kusin så himla mycket! Tre veckor utan någon kontakt är nog för mycket, det blev liksom att jag bara snackade och snackade. Stackars henne! Imorgon får jag träffa samtliga igen, vi ska nämligen till min fina Nasse och träffa hennes bebisar. Sen ska jag på bio med mina småsyskon i kista :)

Nu ska jag mysa med min kärlek, hörs kanske sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!