Sidor

söndag 21 augusti 2011

Ett kap på dinsko!




Kängor med snörning, 399:- Dinsko

Var inne och kolla på dinsko på lunch break:et, skulle egetligen försöka hitta ett par gummistövlar på rean (hittade inte det) men så snubblade jag över ett par kängor. Storlek 37 och allt, jag såg säkert ut som ett fån då jag gick fram och tillbaka med skon till "Nyheterna" där den lappen sa att dom kosta 399:-, jag kikade i in i skon som jag höll i handen minst 4ggr för att vara hundra på att det var en rea lapp på min. Den hade inga fel eller så utan var likadan fast....rea? Jag gick fram till kassören som också tyckte det var konstigt att dom rea:des ner men antog att det var så för att det var från förra året. Modellen ovan är en repetetition av modellen jag köpte, så jag gick därifrån med kängor som ovan som var halva rea priset dvs 149,50 :- :)) NÖJD!

ps, plus att mina fina bästaste nasseliten har hittat och köpt(!!!) en sjal som liknade min älskade som blev snodd (morr). Superfin var den, vilka fina vänner man har! <3

1 kommentar:

Tack för kommentaren!