Sidor

fredag 16 september 2011

Gubbskor a la H&M

Konjaksbruna brogues från H&M Shop Online 299:-

Här har ni min nya förälskelse, har väntat på dom i en månad nu och blev glatt överraskad när jag kollade i brevlådan. Äntligen!! Dom är en pytte aningens för stora men jag tänkte att jag skulle ha strumpbyxor och strumpor i dom så det funkar nog :) Idag fyller min mamma år men eftersom hon är så trött efter jobbet ville hon inte att vi skulle komma över idag men imorgon, då blir det att fira henne! Jag ska baka en tårta (kanske något mer...jag har tråkigt...dumle kakor kanske??), hon ska fixa middag och min baby får försöka hitta någon bra film ;) Men innan dess så ska jag jobba imorgon, det jobbiga är väl att jag är så hostig. Inte direkt så att man har bra förutsättning när man ska befinna sig i en torr miljö en hel dag men jag håller tummarna att jag (min hals och röst) överlever det :)

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!