Sidor

torsdag 29 september 2011

29 Sept 2011

Snart är vi i oktober! Imorgon är det fredag och som vanligt har jag fullt upp, jag ska träna på morgon och sen raka vägen hem för att duscha och göra mig iordning (kanske en powernap på 30min?). För sen ska jag ; möta upp lillsyster och kolla jeans till henne, byta färg på en cardigan som E köpte idag, sen ska jag även träffa E's systrar ( i think?) och kika runt innan jag ska hem för att träna zumba! (måste se till att jag får i mig bra lunch!) Jag hoppas på att jag kan komma hem till 15 innan träningen så att jag får sova lite annars kommer jag inte orka vara social på kvällen för då fortsätter fredagen men att fira E's pappa som fyller år.

Pust! Blir helt utmattad när jag tänker på hur mycket jag kommer att göra imorgon ;)

Dagens!
Jag satsade på rött idag men håret var inte utsläppt en endaste idag eftersom jag svettades som en gris (snacka om att vara en ofräsch brud på tåget!) så då såg man mina kuvert-örhängen :)
Snacka om att vädret överrumplade mig! Nu är jag faktisk inställd på höst så då får det tamejfan vara det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!