Sidor

torsdag 8 september 2011

Linser?

Fick höra något lustigt på jobbet igår, det var BC som sa det; " Så fin du är i håret! Och så har du fina linser på dig idag också" Jag såg ut som ett levande frågetecken för att a) jag hade ett skatbo till hår, somnade med halvfuktigt hår och resultatet blir lejonman b) jag hade inga linser på mig. Men uppskattade såklart komplimangen men vart lite fundersam över ögonen (trodde seriöst att jag led av demens....hade jag satt på mig linser fast jag inte kom ihåg?) Men så stod en kollega bredvid mig och konfirmerade att jag inte hade på mig linser utan hade väldigt mörka ögon. Då fick jag en superfin komplimang för mina mörka ögon, då blev man glad :) Så nu ska jag försöka använda linser lite mer också- som inte är färgade.

Ser det ut som om jag har mörkbruna linser på mig?

2 kommentarer:

  1. Gabsi, du är vaaaaaacker! En mycket bra representant för det latinska folket! ;)

    SvaraRadera
  2. Men åh vad snällt av dig Sara! Det värmer verkligen :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!