Sidor

måndag 5 september 2011

DanceAerobics

så här snygg var jag efter passet....fräääääsch!
Är så himla glad efter passet, är nog kär i DanceAerobicsen. Ser fram emot nästa måndag redan hehehe

Idag har jag bara latat mig hemma, gått runt halvnaken (älskar att gå runt naken hemma!), klätt mig i mjukiskläder (när det var dags att gå ut med vovvarna) och skött lite vardagssysslor. Nothing special helt enkelt, men det var så skönt att få slappa! Så jag har ingen "dagens" att visa er, men imorgon kommer det upp för jag vet redan vad jag ska ha på mig :D Imorgon blir det en heldag på jobbet, jag trivs i sådana dagar för då känns det som om jag gör något vettigt. På onsdag ska jag egentligen vara ledig men jag tar ett extra pass så att jag inte jobbar så mycket nästa vecka, (för då åker E till Åre och då behöver jag vara ledig) det får bli min och mina vovvars mysvecka :) Min fina lillsyster kommer och håller mig sällis, sen har jag tänkt att mina småsyskon ska slagga över men vi får se om energin finns där också :D
Nu ska jag övertyga min baby att titta på dokumentär om Faraonerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!