Sidor

tisdag 27 september 2011

Hello moto!

Hallå på er! :) Jag har varit så omotiverad att blogga, var på fest i fredags, i lördags så återhämtade jag mig och hade besök av E's kompis som berättade en massa om SF och i söndags så jobbade jag och på kvällen åkte vi hem till E's lillasyster som skulle firas.  Igår så sov jag mest- men sen så tog jag mig till träningen- var så nöjd efteråt!

Den här lilla tjejen ska hälsa på sin uppfödare idag och stanna där i 2veckor *gråååt*, hon löper nämligen och vår hane är lagom uppmärksamad på henne. Så för allas skull så sover hon över hos sin uppfödare, om vi flyttar till SF så kommer vi bo i hus, då kan vi skilja hundarna åt :)

Glömde ta en bättre bild på det jag hade på mig i söndags- det blev blå chinos, blått linne, tröja och mina gubbskor- allt från H&M :)

Nu ska jag byta om för vi ska åka till Uppsala och lämna Tatooine....jag mår seriöst dåligt över att behöva lämna bort min lilla flicka <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!