Sidor

lördag 17 september 2011

Top 5 - Gina Tricot

1) Ursnygg blus som även finns i svart, jag gillar urringningen och att det är transparent.  249:-

bild- Gina t


2) En mysig och kvinnlig kjol som visar ens former på ett fördelaktigt sätt. Man kan kombinera den med en blus för att få det där chic:a men blir nog lika coolt om man har klackar och en rolig t-shirt till den. Dessutom kan man om man vill matcha den med blusen ovan, man ska ju matcha samma färger men i olika nyanser. Tror det blir en riktigt cool kombination. Vad tror ni?   149:- (!)


3) Om du inte är rädd att synas på dansgolvet så ska man definitivt satsa på denna fina blåa färg annars finns den även i svart. Den är 85cm lång i storlek 38 så den är inte överdrivet lång, har bara sett den online men jag hoppas den lever upp till mina förväntningar för en partydress välkomnas mer än gärna till min garderob. 199:-



4) Vill man satsa på att vara fin under också så tycker jag den här var otroligt fint. Är ovan vid att annat än Lindex göra fina underkläder men Gina Tricot börjar vinna mark där också. Hoppas dom är lika sköna som Lindex. Finns i fem färger inkl denna. 99:-


5) Det här är vad mina vänner skulle säga är en riktig "Pepita Klänning". Störtförälskad (ej testat bara sett online) men åh jag hoppas det kan bli true love. Kan verkligen se mig i den färgen, formen och i mitt huvud så flyger jag fram genom regnet (ja, tydligen så ska det regna också) men klackar och en kofta över klänningen. Utsläppt vågit hår och mitt fina halsband från H&M299:-

 
Ja då var min lista färdig, snälla tala om om ni också tyckte något av det var snyggt? Annars vore det kul att få se era listor så kan ni länka den så att jag får kika :)

4 kommentarer:

  1. Gillade verkligen den sista klänningen! Typiskt du ja, men den föll mig i smaken också ;) finns den i andra färger?

    SvaraRadera
  2. I love it! Nä finns bara i den färgen, iaf på hemsidan. Ska vi reka shoppingen nästa helg? Så har vi ett mål? ;)

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra plan ;) Hur jobbar du den här veckan?

    SvaraRadera
  4. tis, tors och fredag. Hoppar in extra på söndag också men då har man återhämtat sig från baksmällan hoppas jag ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!