Sidor

måndag 19 september 2011

Mår bättre nu

Åh, nu mår jag så mycket bättre. Stack till hundhagen med min lilla gubbe, tror promenaden dit gjorde så att spänningarna inombords pyste ut :) Efter sisådär 10min kom min baby dit med lilla busfian Tatooine. När vi gick hem så kuta jag in lite snabbt på Coop, det blev nachochips (gjorde favorit guacamolen som jag fått recept av Dockan) och en burk cola (love it!) så nu ska jag titta på film och njuta av sällskapet. Vad skönt att få ur sig all negativ energi alltså!! :)

Innan jag drog till hundhagen uppehöll jag mina tankar genom att locka håret, för att sluta tänka så negativt alltså. Men jag blev rätt nöjd, ville inte ha det för lockigt mer åt det vågiga hållet. På fredag ska vi nämligen ut och fira min fina vän Nasse och jag ser så fram emot det! Så då ska jag ha det så hade jag tänkt, minus den långa luggen. Den ska kapas på fredag :) Sen testa jag ett läppstift jag inte haft på länge och då tänkte jag what the heck. Nu kör jag fullt ut så att jag vet vad jag ska ha på mig på fredag, eftersom jag jobbar på kvällen så har jag inte mycket tid att fundera ut vad jag ska ha på mig (plus att jag är så pepp inför det att jag inte kunde låta bli).

Fast vad tycker ni? ska jag ha lockigt eller ska jag ha rakt?


black orchid heter läppstiftet- från Make Up store.

Nä nu ska jag till vardagsrummet annars kommer jag vara uppe till sex på morgon- vet ni? Imorgon ska jag äntligen träna!! Weiiii!!

3 kommentarer:

  1. Gaah!! Sååå snygg!!
    Lätt att du ska ha håret så på fredag.

    SvaraRadera
  2. Kanonfin hårfärg, Gabsi! Kör vågigt...det klär dig väldigt bra.

    SvaraRadera
  3. Leslie: hehe, tack :) Det är du med!

    Sara: Tack så mycket! Det var ganska mycket blod svett och tårar för den så nu ska jag försöka hålla mig till den färgen :)

    Tack tjejer! <3 Jag kör på vågigt på fredag helt enkelt :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!