Sidor

måndag 3 oktober 2011

Trassligt

Idag skulle mitt hår kunna vara med på teaterföreställning för Lejonkungen, helt sjukt trassligt och STORT. Jag vågar inte ens dra igenom min hårborste genom det eftersom jag är rädd att
a) jag tappar bort borsten i håret
b) borsten fastnar och jag måste klippa loss den...

Så jag tar genvägen och tvättar håret ist! (intressant....väldigt intressant det här va?)

Ni kanske vill veta om E klarade av någon intervju? Svaret är ja, nu kanske han åker till SF i några veckor och provjobbar innan allt går igenom för att känna efter. Känns som om man drar bort ett plåster lååååångsamt, det är plågsamt och helt onödigt (kanske inte för E). Men nu vet ni iaf att det fortfarande är aktuellt allt det här med flytten.

Whats Your number

Romantisk komedi (fast lite mer komedi än romantik tycker jag)
Kolla på trailern så får ni en ganska bra uppfattning om filmen, jag kan säga att förutom att jag satt och dregla dom gångerna som Chris Evans dök upp så fanns det många tillfällen att vråla av skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!