Sidor

fredag 28 oktober 2011

Dagens!

Åh jag är proppmätt efter en middag på El Torro, det var grymt god mat och så fick jag trevligt sällskap också. Min älskling bjöd mig (present) på Parillada de Carne (massa olika kött; lamm, oxfile, entrecôte och chorizo), vi tog in en flaska rött och så delade jag och E på en Flan och till det tog jag en Café Espana. Åh så mätt jag är nu!!

Dagens 27 Oktober
 kofta- Lindex (ny!), kjol- Vero moda, armband- lindex (nya!)

nya armband från E, jag valde ut dom (så insatt är inte min älskling) och jag är helt kär i dom!
Jag tvättade håret igår med bara balsam och det blev så himla fint! (och rent) så det ska jag börja göra mer eftersom jag tränar så ofta så slits håret när jag shampoonerar så mycket.

Tadaaa- mitt hår blev sjukt lockigt!
Nu ska jag slappa lite, har lite att stå i inför imorgon, då kommer min släkt över för middag och mys!

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!