Sidor

lördag 8 oktober 2011

Home sweet home

Kom hem för lite drygt 1h sedan, har haft en mycket mysig kväll med vänner man inte träffat på länge och storsyster. Vi åt på en indisk restaurang som jag varmt rekommenderar, Indian Garden i Hornstull (Sthlm). Otroligt god mat och servicen är så himla bra! Inte så värst dyrt heller för så god mat kan jag meddela. Det är så kul att komma ihåg hur vi lärde känna varandra (via storsyster när hon pluggade på högskolan) och hur dom var på den tiden vs mot hur dom är numera. Man liksom växer upp utan att man vet om det, men man är ändå sig lik på något konstigt sätt :)

Dagens!
metallic nagellack med mina favorit ringar från h&m, sammetsleggings och skor från scorett.

Tunika- H&M/ halsband- H&M/ leggings- bikbok

Jag grundade ganska så naturligt men satsade på röda lite mörkare läppstift...

Nä nu är det dags att sova, vi hörs imorgon igen mina vänner! Hoppas ni har något kul för er denna helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!