Sidor

onsdag 19 oktober 2011

En vecka

Om en vecka så fyller jag 28år *gulp* Var har tiden tagit vägen? Jag har börjat titta mig själv i spegeln ganska mycket nu på sistone (alltså de senaste dagarna) och hittat rynka efter rynka och tycker att mina ögonlock redan hänger ner.....Men vet ni vad? Jag är så nöjd ändå :D En bra sak jag lärt mig med att växa upp med en ensamstående mamma och storasyster är att man ska älska sig själv och tro på sig själv- då klarar man av vilken utmaning som helst! :)

Fördelen med att fylla år är att jag får önska mig saker så here it goes:



Wishlist

Min älsklingsparfym är helt slut :( Är så van vid den så det känns nästan fel att använda mig utav andra det enda som kan kännas bra ändå är typ nytvättade kläder lukten så...
...den här platsar också på min önskelista :)
Monki- Blair

Monki- Giselle
Lindex Shop Online - Cardigan
bild från Lindex Shop Online



Gina Tricot- Maria knitted Polo

Gina Tricot- Maja Knitted Cardigan


Men mest av allt (hoppas att ni inte tror jag ljuger) så önskar jag mig en massa kärlek, en massa skratt och mys med mina älskade vänner och familj för det vore det ultimata! <3

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!