Sidor

onsdag 5 oktober 2011

Thaiboxning

Idag körde jag med PT:n, hade av någon anledning världens mensvärk som sedan fortsatte mot magvärk. Jag hoppas magen slutar strula till det för mig nu! Nu ligger jag här alldeles matt och mätt och svettig, så det blir att duscha varmt och klä på sig myspyskläder!


Mina händer luktar skunk eftersom jag gick på ett Thaiboxningspass ikväll, fick låna handskar som många använt förut så man luktar inte så fräscht nu :D Är rätt stolt över att jag gick på passet och jag hade sjukt kul! Det enda negativa var väl att jag alldeles nyss fick kramp på insidan av låren. Inte skönt! Men det känns iaf att jag gjort något idag :)

Jag tror jag ska ge mig på Thaiboxning, skitsamma om jag får några smällar med handskarna på huvudet. Det är inte så farligt och jag lär mig massor samtidigt...nä nu måste jag duscha innan lukten fastnar på kroppen :D

PS. jag gick och jobba idag trots att jag var ledig (någon som skrev in fel i schemat på datorn) så jag fick ledigt imorgon istället och den här veckan har jag långledigt dvs ledig fre-sön och eftersom jag jobbade idag så fick jag ledig från imorgon istället!! TJOOHOOO hehehe

1 kommentar:

  1. Duktig du är! Passa på och njut nu av dina lediga dagar nu för det har du verkligen förtjänat.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!