Sidor

söndag 16 oktober 2011

Help- vilket par?

bild från H&M
 Dessa snyggingar för 299:- eller...
bild H&M
dessa finingar för 199:-

Jag har velat ha ett par mer "vardags" klacksko som man kan ha till baggy jeans/byxor men som man kan gå ut i också. Båda är i mockaimitation, båda är lika jobbiga att gå i :) (klacken på översta är 9cm men det är 2 cm platå, nedersta är 7 cm klack) Dock är den första mer gedigen i klacken om man säger så, svårare att fastna mellan något men den nedersta ser liksom mer elegant ut? Men okey nu ska jag sluta ordbajsa och så låter jag er få ordet, vilken sko tycker Ni är snyggast?

2 kommentarer:

  1. Jag får för mig att du redan har en del skor med platå i?
    Isåfall, satsa på de lite nättare, dvs nr. två. Vill också ha såna skor! Så snyggt. Men men... :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!