Sidor

torsdag 27 oktober 2011

Presenter

Var och träffade mina tjejer på en AW för att fira min födelsedag med dom, måste ha varit en av mina bästa idéer någonsin eftersom det blev så lyckat! Det är liksom som om mina vänner ger mig energi och det var underbart <3 Förutom att jag har fått en urmysig dag så har jag fått grymt fina presenter, tänkte visa er det jag fått av mina bästisar.

Cardigan- Lindex
Denna mysiga cardigan som jag önskade mig fick jag av min kusin Lellie! Tack fina du för denna, jag ser fram emot att använda den :)

Halsband - Gina Tricot
 Alltså jag är helt såld på det här halsbandet, E tyckte också den var riktigt fin på mig. Den fick jag av min fina Nasse och familj, jag kan redan nu berätta att den kommer bli en del av många "Dagens" nu framöver :)

 Glad tjej 83_a
 myspyströjan är på!

 Även denna fick jag av Nasse med familj, så jag är redo för köld! Höll på att svettas ihjäl när jag fotade mig i den, supermysig och varm. Har redan invigt den på nattpromenaden med vovvarna <3
Tack så mycket! <3


Klänning- Bikbok
Ni får ursäkta röran bakom men så brukar vårat badrum se ut :D

Fick den här fina skapelsen från Dockan, trodde den skulle vara lite för liten men den var alldeles perfekt på! Den 4:e ska jag inviga den, då ska det festas till! Tack så mycket för den här min fina vän, jag är så nöjd så nöjd med den. :)

Sen fick jag fina presenter från E men dom visar jag upp imorgon för jag är heeelt död nu :)

Jag är så tacksam för mina nära och kära <3

4 kommentarer:

  1. Det ser ut som du har en vit katt som tittar på dig på de två översta bilderna, haha.

    SvaraRadera
  2. ..eller snarare, på nästan alla bilder! *lolz*

    SvaraRadera
  3. hehehe, jag har en till katt! :) Kattsandspåsen höll min sällskap på alla bilder, lite variation i bakgrunden :)

    SvaraRadera
  4. tacksam för dig med! <3 allt blev ju superfint på dig!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!