Sidor

lördag 8 oktober 2011

8 Oktober 2011

 klänning- H&M divided & tröja- H&M trend, båda är oldies!

Hittade mina gamla Marc Jacobs brillor i en skinnjacka som jag aldrig använt (!?),  känns som om jag har nya brillor med tanke på hur länge dom varit "borta" hehehe. Så nu kommer ni få se mycket av dom tror jag!

Idag firade vi min lillasyster, inte Lillan alltså. Hon fick en blå kofta av mig och ett par gråa leopardmönstrade haremsbyxor som hon tycker väldigt mycket om :) Vi åt mammas goda köttfärssås (varför är mammas mat alltid det godaste som finns?) och åt en massa tårta...vi rullade hem :)

Innan dess så fick jag träffa Nasse med familj, pojkarna har blivit så stora! Till början var dom rätt blyga men efter en stund så slog dom på charmen. Tror dom kommer vara två riktiga flirtgrabbar! <3 Dom vet redan hur "spelet" går till, först helt ointresserade så när man känner sig lite undanskuffad så ler dom stort och brett och flirtar med en. Man liksom smälter då :)

Apropå bebisar så är min syrras bebis så efterlängtad, vi håller redan på och försöker höra bebisen och tar på magen. Jag tycker synd om henne till Jul, då kommer hon ha 6 händer på hennes mage konstant :) Eller okey, T och småttingarna kanske inte trakasserar hennes mage men jag, lillan och mamma kommer vara ganska så jobbiga :D

Nu är det dags att sova, imorgon väntar ett träningspass. Hoppas ni haft en lika trevlig lördag som jag haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!