Sidor

torsdag 20 oktober 2011

Herrejösses och allt det där!

grusig bild på en trött tjej :)
Vilken träningsvärk jag har!!!

Men jag hade super skoj, eller mja att en kille på 30kg mer än mig och kanske 30cm längre än mig banka min sida sanslöst med benen (vi hade mitsar) så kanske det inte var kul just DÅ. Men när det var min tur så hade jag riktigt roligt! Jag har fått lära mig bra saker och har fått mer motivation att ta mig till gymmet och göra fler armhävningar, måste bli starkare. Men han var bra snubben jag körde mot, jag tyckte att han var en bra sparringspartner så jag håller tummarna att han vill köra mot mig igen :) Jag ska allt visa dom att jag kan :)

1 kommentar:

  1. jag är spruträdd som satan men med den saken var det inga problem faktiskt, det är ju liksom ingen nål på det viset som de använder, trodde att jag skulle bli rädd men det gick bra :) Ena tatueringen gjorde SVINONT och den andra kändes knappt! Den som gjorde ont gjorde jag på insidan av handleden. Jag tycker att det brändes, som att han skar mig med en kniv eller liknande - det är ett konstant tryck, man känner inte att det är en liten nål som går in och ut i skinnet eller så. Den som inte gjorde ont kändes på samma vis, fast mycket, mycket mindre.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!